Főzünk, sütünk, diétázunk, veteményest gondozunk
Gyerekek és felnőttek egészséges és elcsábulós étkei.

2010. március 29., hétfő

Erdei gombás, tejszínes tészta

Egy serpenyőben kevés olívaolajon néhány gerezd feldarabolt fokhagymát megpárolunk. Hozzáadjuk a szintén feldarabolt erdei gombát (ha nincs friss, remekül használható a szárított változat is, csak ezt felhasználás előtt min. egy órára be kell áztatni. Én sokszor használom, mindig van itthon egy dobozzal, évekig eláll, és már eleve darabolt.). Sózzuk, borsozzuk. Ha a gomba megpirult, felöntjük 2 dl főzőtejszínnel, szórunk bele friss kakukkfüvet vagy petrezselymet - mindkettővel finom - és összeforraljuk. Beleöntjük az időközben megfőtt tésztát, összeforgatjuk a szósszal, hogy mindenhol jól rátapadjon (emiatt vmi szélesebb felületű tésztát érdemes használni, én általában tagliatellét szoktam), és tálalhatjuk is. A tetejére - ha épp van otthon - reszelhetünk egy kevés parmezánt.



Nagyon szeretem, de a 90 napos diéta szabályaiba ez sajnos sehogyan sem illeszkedik, úgyhogy ma tészta helyett előre megsütött csirkecsíkokat forgattam a szószba. Így is finom, főleg valamilyen zöldségkörettel. Ez utóbbit, sajnos csak elképzeltem hozzá...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése