Főzünk, sütünk, diétázunk, veteményest gondozunk
Gyerekek és felnőttek egészséges és elcsábulós étkei.

2010. március 22., hétfő

"B" menü

Mi még mindig itthon tipródunk, csak mostanra már én is lebetegedtem, úgyhogy a mai menzakaját nagyon gyorsan kellett összedobnom, így is kalandos volt, mert közben az összetört szappantartó darabkáit szedegedtem fel a földről, és a wc-kefét csavartam ki a gyermek kezéből :) csak egy átlagos nap :) viszont a menünek nagy sikere volt, ami ilyenkor kimerül abban, hogy ő sokat eszik belőle, anya pedig boldog.
- Brokkolikrémleves: sós-biovegetás vízben megfőztem a brokkolit, összeturmixoltam, egy kevéske tejszín bele és kész. Mellé zsemlekockák meg reszelt sajt.
- Császármorzsa: mindig dúsítom egy csomó aszalt gyümölccsel, úgy valami isteni!

4 megjegyzés:

  1. Hm... császármorzsa: milyen aszalt gyümölcsöt teszel bele? még nem hallottam, de nagyon jól hangzik.

    VálaszTörlés
  2. sok mazsolát, meg jól megy bele az aszalt sárgabarack meg az aszalt szilva is, csak azokat feldarabolom.

    VálaszTörlés
  3. szerintem aszalt meggyel is finom lehet.

    VálaszTörlés