Főzünk, sütünk, diétázunk, veteményest gondozunk
Gyerekek és felnőttek egészséges és elcsábulós étkei.

2010. április 29., csütörtök

Oliva olaj

Napok óta készülök, hogy megírjam ezt a bejegyzést. 
Egy ideje rendszeresen nézegettem a MakeUpAlley weboldalt, ahol angolnyevű vélemények olvashatóak mindenféle (iszonyatosan sok) kozmetiumokról. A jó dolog benne, hogy nem csak az van leírva, hogy 5-ből hány pontot adnak egy termékre, hanem, hogy hányan vásárolnák újra. Mivel angol nyelvű oldal ezért egy terméket van hogy 500-an is véleményeznek.
Egyik nap ezen az oldalon bóklászva meglepődve találtam, a következőt: hidratáló krémeket sorba rendeztem aszerint, hogy hányan írtak véleményt, ezek után a pontokat néztem (a nagy számok törvénye : ) ). Az egyik legtöbb véleményt és nagyon magas pontszámot kapott hidratáló termék az oliva olaj volt. Őszintén én eddig nem gondoltam az oliva olajra hidratáló termékként, habár volt már tél, hogy annyira száraz volt a kezem, hogy ezzel kentem. De itt a következőket írták: 
- hajápolásra, hajpakolásnak tökéletes
- állítólag jobb makeup lemosó mint akármelyi vegyeszerekkel dúsított termék (még vízálló termékekre is)
- szemkörnyék ápolásra is kiváló (állítólag eltüntei a sötét karikákat és a duzzadtságot)
- és vannak akik ezt kenik fel először és rá a hidratáló krémet
- és most jutott eszembe, hogy állítólag szempilla növelő tulajdonsága is van - hosszabbak lesznek a szempillák : )

Akinek van kedve próbálja ki, én most arclemosó helyett használom és utána azért tonikot. Még várom a hatást. : )

A másik dolog amiről révedeztek a szőlőmag olaj volt és a mandula olaj (gondolom a mi rendes mandulánké, mert ők ezt sweet almond oil-nak hívják). Volt aki a hármat keverte meg olyan is, aki azt mondta, hogy a szőlőmag jobb hidratálásra mert nem olyan sűrű, de az festéket az oliva olaj hozza le legjobban....

Azt hiszem ezzel a bejegyzéssel ki is terjesztettem a blog témáit mindenféle praktikus és ökö és természetes témákra, mint pld. a lush sampon és az oliva olaj : ) 

2 megjegyzés:

  1. Oh elfelejtettem a leginkább kivitelezhető ötletet, a bőrradírt. Azt írják, hogy barnacukrot kell az olivaolajjal összekeverni és állítólag kiváló bőrradír.

    VálaszTörlés
  2. Próbáltátok már a Realash-t? Ebben is természetes alapanyagok vannak, és nagyon látványos a hatása?

    VálaszTörlés