Főzünk, sütünk, diétázunk, veteményest gondozunk
Gyerekek és felnőttek egészséges és elcsábulós étkei.

2010. június 21., hétfő

Hétvégi menü: tésztasaláta és ropi

Jött az ötlet: főztem csigatésztát, majd kihűtöttem. Összevágtam friss spenótot, bazsalikomot és paradicsomot. Kb. 0,5 dl olívaolajból, 1 ek. tárkonyecetből, 3 gerezd fokhagymából, 1 tk. mustárból, sóból-borsból készítettem egy öntetet. Elég intenzív íze lett, de a tészta ezt enyhítette. Összekevertem az egészet, jól lehűtöttem és egy kis parmezánnal megszórtam. Nagy siker volt:)
Aztán eljött a vasárnap délután, és az édesség utáni vágy. Már korábban szemeztem ezzel a recepttel, míg végül most nekiláttam. Egyszerű, és mutatós édesség. Fel is vettem a repertoárba: http://limarapeksege.blogspot.com/2009/12/karacsonyi-ropi.html
Jótanács: ez a mennyiség nem annyira kiadós, én legközelebb biztos, hogy dupla adagot készítek belőle. Nem volt narancsom és színes cukorkám sem, így is finom! A formázást pedig egyszerűen csináltam, nem fakanállal, csak úgy feltekertem a kinyújtott tésztát, és derelyvágóval elvágtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése